دادگاه عشق

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

در دادگاه عشق قسمم قلبم بود، وكیلم دلم بود

و حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان

قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن

تو اعلام كرد پس محكوم شدم به تنهایی و مرگ

كنار چوبه ی دار از من خواستند تا آخرین خواسته ام را بگویم

و من گفتم به تو بگویند:

دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

yasi
ساعت16:47---18 مهر 1391
زندگی یک پژواک است.
هر آنچه که می فرستید، باز میگردد.
هر آنچه که می کارید، درو می کنید.
هر آنچه که در دیگران می بینید، در شما وجود دارد.
یادتان باشد زندگی یک پژواک است.
همیشه به سمت شما باز می گردد.
پس همیشه خوبی کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعهبرچسب:دادگاه عشق,دوست داشتن,دل,عاشقان,قلب,

] [ 5:22 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه